کمیاب روید

مرجع دانلود برنامه های کمیاب و پولی به رایگان

کمیاب روید

مرجع دانلود برنامه های کمیاب و پولی به رایگان

دانلود رایگان محافظه ۲۴ ساعته باتری

https://s.cafebazaar.ir/1/upload/icons/com.nabsara.battery.protector.png

محافظ 24 ساعته باتری

نسخه:2.1.3

قیمت در کافه بازار:999   

برای کاربران کمیاب روید رایگان است

 

به پاس احترام به نظرات سازنده ی شما دوستان گرامی، محافظ ۲۴ ساعته باتری آپدیت شد. لطفا، برنامه را آپدیت نموده و راهنمای برنامه را از لیست منوی برنامه به دقت مطالعه نمایید تا با طرز کار صحیح این برنامه، کاملا آشنا گردید.

چرا محافظ ۲۴ ساعته باتری؟

افزایش شارژ باتری از ۲ تا ۴ روز!

۳ برنامه در داخل یک برنامه! برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

بهره گیری از تکنولوژی Hibernate برای کاهش رم و پردازنده و افزایش عمر باتری

محافظت ۲۴ ساعته و کاهش مصرف باتری

 ۳ طراحی مختلف برای ۳حالت مختلف (حالت صفحه روشن، صفحه خاموش و شارژ متصل)

کم حجم بودن برنامه: فقط ۲۹۳ کیلوبایت!

دلایل برتر بودن محافظ ۲۴ ساعته باتری نسبت به سایر برنامه های باتری:

بهره گیری از تکنولوژی Hibernate برای کاهش رم و پردازنده و افزایش عمر باتری: چنین قابلیتی در هیچ یک از برنامه های ایرانی مشابه در بازار وجود ندارد. برنامه های ایرانی موجود در بازار، همه بلا استثنا از فرآیند خالی کردن کش و رم توسط خود سیستم عامل اندروید بهره می برند در حالی که، ما علاوه بر استفاده از این قابلیت، از تکنولوژی خواب زمستانی جهت غیرفعال کردن برنامه های در حال اجرا در بک گروند، بهره می گیریم که برای دو حالت روت و  غیر روت بهینه شده است.

محافظت ۲۴ ساعته و کاهش مصرف باتری، فلسفه ی وجودی این برنامه است. شعاری که در هیچ کدام از برنامه های موجود در بازار وجود ندارد. برای تحقق این شعار، با تفکر در این زمینه، ۳ حالت مختلف (حالت صفحه روشن، صفحه خاموش و شارژ متصل) را برای باتری در نظر گرفتیم و برای این ۳ حالت، مصرف باتری را به حداقل رسانده ایم.

این برنامه، تنها یک برنامه نیست، بلکه ۳ برنامه در داخل یک برنامه است. که خاصیت ترکیبی آن علاوه بر کاهش حجم برنامه به ۲۹۳ کیلوبایت!، از تداخل برنامه ها با یکدیگر در زمان ها و حالت های ممکن جلوگیری کرده و هیچ گونه اختلالی در روند اجرای برنامه به وجود نمی آورد.

کم حجم بودن برنامه: نسبت به برنامه های موجود برای باتری بسیار کم حجم بوده و برای دستگاه هایی که با کمبود حافظه مواجه اند، و نسبت به حجم خیلی حساسند بسیار به صرفه!

پشتیبانی از طیف وسیعی از نسخه های اندروید از اندروید ۲٫۲ تا آخرین ورژن اندروید

طرز کار برنامه:

حالت اول، صفحه نمایش روشن:

با بهره گیری از تکنولوژی Hibernate، برنامه هایی که مورد استفاده نیستند به خواب زمستانی رفته و مقدار زیادی از بار پردازشی رم و پردازنده کاهش می یابد که باعث افزایش طول عمر باتری می شود. شایان ذکر است که این حالت هیچ گونه مشکلی برای برنامه ها ایجاد نمی کند. فقط از حالت پردازشی بک گروند خارجشان می کند.

حالت دوم، صفحه نمایش خاموش:

همانطور که می دانیم وای فای و اینترنت سیم کارت، ۸۰ درصد مصرف باتری را به خود اختصاص می دهند. به منظور کاهش مصرف باتری، در هنگام خاموش شدن صفحه نمایش، وای فای و اینترنت سیم کارت به صورت اتوماتیک غیرفعال شده و برای بازه های زمانی مشخص (از ۵ دقیقه تا ۳ ساعت) اقدام به همگام سازی اینترنت دستگاه نموده تا برنامه هایی که نیاز به اینترنت دارند (مانند: تلگرام، لاین، وایبر، واتس آپ و …)  در این بازه زمانی آپدیت شوند. شایان ذکر است که این خاصیت هوشمند بوده و بسته به شب یا روز بودن ساعات کارکرد مختلفی دارد. مثلا از ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح فارغ از زمان انتخابی برای روز، این همگام سازی خود به خود به ۳ ساعت یکبار خواهد رسید. هم چنین در حالت پرواز یا Flight Mode، از خاموش و روشن نمودن اینترنت سیم کارت جلوگیری می کند.

حالت سوم، باتری در حال شارژ:

با بهره گیری از تجربیات موجود در این زمینه، اقدام به طراحی آخرین مرحله از مراحل محافظت باتری، جهت سریع شارژ شدن باتری با قطع برنامه ها و سرویس های دستگاه (مانند وای فای، اینترنت سیم کارت، جی پی اس، کاهش زمان روشن بودن صفحه، کم کردن نور صفحه و … ) نمودیم. بدیهی است که پس از اتمام شارژ، تنظیمات گوشی به حالت قبل باز خواهد گشت.

 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.