کمیاب روید

مرجع دانلود برنامه های کمیاب و پولی به رایگان

کمیاب روید

مرجع دانلود برنامه های کمیاب و پولی به رایگان

بازی سالار 2 (هیولا) + دانلود + آموزش هک


خیلی‌ها خاطره خوبی از بازی «سالار» دارند؛ بازی ایرانی که با ورود به بازارهای اندروید بسیار مورد توجه قرار گرفت و به دانلود میلیونی رسید. سالار 2، یک بازی هیجان‌انگیز متناسب با سبک و سیاق ایران است که به سادگی می‌توانید مراحل آن را با ماشین‌هایی آشنا، طی کنید و رکورد بزنید.

سالار 2 با حفظ جذابیت‌های نسخه قبلی و البته ارتقای ساختار بازی و رفع باگ‌ها و بهبود مسیرهای حرکت و اضافه‌شدن مسیرهای متفاوت (از سراسر ایران)، با گرافیکی چشم نواز و از همه مهم‌تر اتومبیل‌های جدید و جذاب دوباره بازگشته تا خاطره رانندگی‌های هیجان‌انگیز در مسیرهای ایرانی را زنده کند.

۱6 ماشین مختلف از پیکان و هیلمن و جیپ گرفته تا موتور تریل و کادیلاک ایران، بنز کپل، تراکتور و حتی کامیون خاور در سالار وجود دارد که باید یکی را انتخاب کنید و در 8 مرحله بی‌انتهای بازی پیشروی کنید. پیش از انتخاب ماشین، از جاده شمال گرفته تا آتشفشان تفتان، مسیرهایی هستند که باید یکی را انتخاب کنید تا در آن ماشین‌ یا موتورتان را سواری دهید. حتی می‌توانید لاستیک، موتور، کمک فنر و باک بنزین خود را تقویت کنید تا بتوانید مسافت بیشتری را طی کنید!

ماشین‌تان را که انتخاب کردید، در مسیری پر فراز و نشیب می‌افتید. حواستان را به سربالایی و سرپایینی‌های مسیر جمع کنید تا از خطرات مسیر در امان بمانید و با طی مسافت های بیشتر از مسیر لذت ببرید و دست فرمان خوب خود را در مقایسه با دیگران به نمایش بگذارید. با مهارت مسیر ها را طی کنید تا بتوانید سکه های بیشتری را کسب نمایید و علاوه بر تقویت اتومبیل خود بتوانید تجربه رانندگی با خودرو های مختلف را در مسیر های جذاب ایرانی تجربه کنید.  

 

دانلود باکس:

سالار 2 در کافه بازار برای اندروید

دانلود مستقیم برنامه Game Killer 


هک بازی:

آیا دوست دارید بدون پرداخت هیچ هزینه ای و بدون خریدن هیچ سکه ای در بازی سالار 2 سکه های خود رو به رایگان تا 1 میلیارد افزایش دهید؟
خب پس با ما همراه باشید. ابتدا لازم به ذکر است که گوشی شما باید روت(ROOT) شده باشد. 


ابتدا آخرین نسخه از نرم افزار Game Killer رو از بالای مطلب دانلود کنید.
پس از دانلود نرم افزار Game Killer اون رو نصب و اجرا کنید.
بعد از اجرای نرم افزار Game Killer وارد صفحه ای میشوید , تیک گزینه Hide GameKiller رو بزنید و بروی Ok کلیک کنید.
خب حالا برنامه Game Killer اجرا میشود. دکمه ی مینیمایز(Minimize) در بالای نرم افزار و سمت راست رو تپ کنید تا نرم افزار به صورت مینیمایز در بالای صفحه سمت چپ نمایان شود.
خب حالا میرم سر اصل مطلب.
بازی سالار 2 رو اجرا کنید. حالا کمی بازی کنید تا حداقل 2 سکه به سکه های شما افزوده شود.
بعد از افزوده شدن چند سکه به سکه های شما , حالا آیکون نرم افزار Game Killer رو در بالای صفحه سمت چپ فشار دهید. تا نرم افزار Game Killer اجرا شود.
خب الان با دقت مقدار سکه هایی رو که دارید رو وارد کنید و دکمه جستجوی نرم افزار Game Killer رو تپ کنید. حالا منویی باز می شود گزینه اول AUTO IDENTIFY رو انتخاب کنید.
پس از اتمام نتایج جستجو می بینید که تعدادی تابع به مقدار سکه های شما یافت می شود. برای این که نرم افزار Game Killer متوجه شود کدام مقدار سکه ها مورد نظر شماست. نرم افزار Game Killer رو مینیمایز کنید.
و دوباره به بازی ادامه دهید تا چند سکه دیگر به دست بیاورید. بعد از به دست آوردن چند سکه دیگر بازی رو نگه دارید و آیکون Game Killer رو لمس کنید تا اجرا شود.
حالا با دقت مقدار جدید سکه ها رو وارد کنید و جستجو رو بزنید تا نرم افزار Game Killer سکه های مورد نظر شما رو پیدا کند.
بعد از جستجو می بینید که این بار Game Killer سه تابع به شما نشان میدهد که این سه تابع مقدار سکه های شما هستند.
بر روی تابع اول تپ کنید تا منوی Address: باز شود. مقدار Value: را تعداد سکه ای که نیاز دارید وارد کنید. برای مثال : 1410064109
و بعد از وارد کردن مقدار سکه مورد نظر دکمه Ok رو کلیک کنید تا مقدار سکه مورد نظر شما ثبت شود.
این روش رو برای دو تابع دیگر نیز انجام دهید. توجه مقدار در خواستی سکه ها رو برای هر سه تابع به یک مقدار وارد کنید. و Game Killer رو مینیمایز کنید.
حالا بازی رو ادامه دهید تا سکه دریافت کنید با دریافت تنها یک سکه , سکه های شما به یک باره افزایش می یابد و به مقداری که در قسمت Value تابع وارد کردید تبدیل میشود.
خب تبریک میگم اگه تمام مراحل رو به درستی انجام داده باشید بازی سالار 2 رو هک کردین.
توجه : بازی سالار 2 با لاکی پچر هک نمیشود و شما فقط از همین روش می توانید هک کنید

عکس هایی از این بازی:

سالار 2
سالار 2
سالار 2
سالار 2
سالار 2
سالار 2
سالار 2
 
سالار 2

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.