کمیاب روید

مرجع دانلود برنامه های کمیاب و پولی به رایگان

کمیاب روید

مرجع دانلود برنامه های کمیاب و پولی به رایگان

دانلود رایگان برنامه مهر خاتم بساز

khatam.sighn.mohr
اختصاصی کمیاب روید
قیمت در کافه بازار:1000 تومان




برای اولین بار و به درخواست کاربران عزیز اکنون این برنامه را رایگان دریافت کنید.

اگر مُهر های قدیمی که توسط پادشاه ها و وزرا استفاده میشد را دیده باشید متوجه تفاوتش با مهر های امروزی میشوید. این برنامه با تلفیق تکنولوژی امروزی با هنر قدیمی میتواند با اسم و سلیقه خودتون مهر های خاتم بسازد. خبر خوب این هست که طراح ها و کسانی که نیاز دارند این مهر را بصورت وکتور استفاده کنند ، این قابلیت در اپلیکیشن در نظر گرفته شده و فایل خروجی با فرمت PNG هست که شما میتوانید به راحتی این مهر را بر روی هر عکس و جایی که میخواهید استفاده کنید یا چاپ کنید.

قابلیت های این برنامه:

تغییر قالب مهر

تغییر فونت نوشته

تغییر اندازه نوشته

تغییر رنگ نوشته به رنگ های دلخواه

حرکت دادن نوشته با انگشت

اشتراک گذاشتن مهر به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی

نکات:

وقتی از مهر های مشکی استفاده میکنید، بعد از ذخیره کردن مسلما به سمت گالری میروید که مهرتان را ببینید اما تصویری که می بینید فقط اسم و حاشیه هاست و انگار مهر در عکس ذخیره شده نیوفتاده است. ولی این طور نیست همانطور که میدانید فایل های PNG این قابلیت را دارند که تصاویری داشته باشند که پس زمینه نداشته باشد و این یکی از مزیت های برنامه هست که این خروجی را میدهد تا کسایی که میخواهند مهر را بر روی عکسشان داشته باشند کارشان را ساده تر میکنه اما متاسفانه گالری اندورید بطور خودکار پس زمینه ی مشکی داره و وقتی شما مهر مشکی رو ذخیره میکنید با پس زمینه در نهایت چیزی رو مشخص نمیکنه ، اما این اطمینان رو بهتون میدم که فایلی که توی گالری شماست کاملا سالم هست و شما میتونید توی هر برنامه ای ازش استفاده کنید! برای اطمینان میتونید فایل رو روی کامپیوترتون مشاهده کنید و از صحت توضیحات من مطمین شید.

دومین نکته ای که باید درباره اش بدانید اشتراک گزاری این فایل هست. در نرم افزار هایی مثل تلگرام ، اگر خواستید مهری را برای کسی بفرستید از گزینه FILE استفاده کنید نه Image برای اینکه این نرم افزار ها بطور خودکار روی تصاویر PNG پس زمینه ی سفید میندازن.پس از این ناراحت نباشید که مهر شما توی یک گوشی دیگه پس زمینه دارد ولی وقتی از گزینه فایل استفاده کنید تصویر با ماهیت اصلی خودش فرستاده می شود و در گوشی دیگران هم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.


دانلود با لینک مستقیم

نسخه:1.3

حجم:6.6 مگابایت



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.